Retningslinjer for angrerett

Les mer nedenfor for å finne ut om din bestilling kan returneres, samt hvordan dette gjøres. 

 

1. Kan din bestilling returneres? 

Du har alltid 14 dagers angrerett fra du mottar varen, i henhold til angrerettloven. I tillegg tilbyr vi 30 dagers returrett for en ekstra trygg handleopplevelse.

Vi stiller visse krav for godkjenning av returer. Sørg for at alle vilkår er oppfylt, hvis ikke vil du risikere at returen din ikke godkjennes og at du ikke får kjøpesummen tilbake.

 

  • Et produkt som returneres må være i samme stand som da det ble kjøpt. Vi kan ikke ta i mot produkter som bærer preg av utstrakt bruk, eller har synlige skader.
  • Produkter som gjelder påfyll av magnetisk teip godtas ikke i retur. Her gjelder kun angreretten om produktet er uåpnet.
  • Du kan returnere varen innen 30 dager etter den ble levert.
  • Vi ønsker at du tar vare på emballasjen og returnerer denne også. 

 Er disse 3 punktene oppfylt, kan du kontakte oss for å melde din retur. 

 

2. Meld ifra til oss

For å sende en bestilling i retur til oss, starter du med å sende oss en e-post på kundeservice@breathly.no, for å melde i fra om at du ønsker å returnere din ordre. Dersom du ikke melder i fra om retur, vil vi ikke ta denne i mot.

Inkluder ditt navn og ordrenr. Vi ønsker gjerne også å høre hvorfor du ønsker å returnere. Dette gjør at vi kan forbedre oss. 

 

3. Fyll ut angrerettskjema 

Angrerettsskjemaet fylles ut og legges ved i returen din. Dokumentet lastes ned via lenken nedenfor og printes ut. Deretter fyller du ut detaljene og legger de ved retursendingen din. (Har du ikke printer, kan du også sende oss dette utfylt digitalt på e-post). 

 

4. Send bestilling i retur! 

Når alle tidligere steg er gjort, og du har fått bekreftelse fra oss på e-post - kan du sende din retur. 

Bruk gjerne emballasje som du fikk produktet i (og spar miljøet), men husk å fjerne gammel fraktetikett, slik at det ikke skaper forvirring. 

Du kan bestille sending på Posten.no og levere i Post i Butikk, eller pakke bestillingen din og få hjelp med resten i Post i Butikk. Kunden må selv betale for retur av varen. 

 

5. 110% fornøydhetsgaranti! 

Vi tilbyr en 110% fornøydhetsgaranti for å sikre at du alltid er fornøyd med kjøpet ditt. Hvis du av en eller annen grunn ikke er fornøyd, gir vi deg 10% ekstra av kjøpesummen tilbake på én (1) vare i ordren din. Garantien gjelder kun for den rimeligste varen i ordren, og dette kan ikke benyttes på flere varer. Garantien gjelder ikke dersom varen er uåpnet, da vil vanlig returbeløp bli refundert ved en eventuell retur.

Maksimalt beløp som refunderes under denne garantien er kjøpsbeløp pluss 29,90 kr per dags dato. Beløpet vil bli utbetalt til ønsket kontonummer ved en eventuell refusjon.

Kontaktskjema